Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Saturday, May 28

hari guru yawww :)

Assalamualaikum peeps !
Macam mana hidup ?
Bagus ?
Ok istiqomah lah mencapai kegembiraan dalam hidup.
LA TAHZAN !
Ahaha,post kali ini bertujuan menceritakan kejadian  hari guru kat sekolah aku ,
Hihi,layan jeeee ~

Hari jumaat bersamaan 27 Mei Sekolah Agama Menengah Sultan Hisamuddin Sungai Bertih (penat taip nama sekolah ni)
telah mengadakan sambutan hari guru peringkat sekolah 
Pengetua,Pn Serifah Mahaya mengatakn bahawa diadakan lambat kerana memberi izin laluan(macam debat pulak)
kepada pelajar yang disayangi sekalian mengambil peperiksaan.
Hihi,sebelum semuanya berlaku hari khamis petang badan-badan berkanun kepimpinan sekolah (pengawas,PRS) bertugas mengemas kerusi dan sewaktu dengannnya..
Esok pagi aku mesej Asri,kawan aku tanya dia :

Aku : Asri esok ko bawak phone tak?
Asri : Hmm,kalau ko bawak aku pun bawak jugak lah
Aku : Ok aku bawak kamera sekali ye,tapi nak sorok kat mane?
Asri : Bawak ajelah dalam poket -,-
Aha ,aku pun ikut jelah cadangan dia..
Pagi tu jugak spotcheck tak jadi,so memang senang lah hidup :p
 Nak ditakdirkan pagi tu hujan selebat-lebatnya.. Nasib baik ada khemah ,selamat jugak lah
Menjelang pukul lapan hujan berhenti ,dan semuanya berjalan lancar. Alhamdulillah
OH ya lupa nak bagitahu,tema pada haritu arabic moden ye :)

Apepun layan dululah gambar ni :


 Cikgu Hisam,Pengetua dan Puan Rosnah


Cikgu Aimi buat elok-elok ya :)


Peserta-peserta MUMIA,wahh berbakat rupanya cikgu ni


 Aha,game batu seremban memang kelakar lah



Cikgu Mimah,cantik la gambo ni 


 gubahan pakai kertas :)
gunakan cara 3R ye




anyam ketupat walaupun raya lama lagi :)
winner pengetua !


Potong jangan tak potong :D


Aha,Puan Rosnah ,Pengetua ,Perasmi En Faisal Yahya dan YDP PIBG Tn Hj Nahrawi


Ikrar guru diketuai ustaz Comel :)






Nyanyian  Lagu :

1- Lagu guru Malaysia
2- Lagu Lilin,best
3- Lagu abang Maher's ,Insyaallah :)







Ahaa,so gambar of the day


Ustaz MRO,4 anugerah dia dapat .


Show Time !







Ok sampai sini jelah,let the pictures tell you everything :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...